Cele mai bune sfaturi pentru un abdomen plat

Cele mai bune sfaturi pentru un abdomen plat

Le-ai încercat pe toate în căutarea abdomenului plat: abdomene, exercitii de tip plank, bicicleta și chiar exercitii cu roller-ul. La urma urmei, pare logic: pentru a crește definirea musculară și pentru a pierde grăsime, ar trebui să antrenezi muschii abdomenului  mai mult. Dar va duce asta într-adevăr la scaderea grasimii abdominale?

Deci, cum scapi de grasimea  încăpățânată care ia locul abdomenului plat? Citiți mai departe pentru a obține cele mai bune sfaturi pentru a scapa de burtă.

In primul rand sa stabilim un lucru: orice persoana indiferent cat de slaba este are grasime. Stratul de grasime subcutanata, aflat chiar sub piele, ajuta la izolarea corpului si a grasimilor viscerale mai adanci care inconjoara si protejeaza organele. Este adevarat: orice om are nevoie de grasime, dar cât de multa grăsime aveți și cum este distribuită are de-a face si cu genetica si nu tine cont doar de conditia fizica.

Bărbații și femeile scapă de grăsime diferit. În medie, femeile au cu 6 până la 11 procente mai multa grăsime corporala decât bărbații. Această grăsime suplimentară se adună în mod obișnuit mai jos pe corp (mai ales înainte de menopauză) în jurul șoldurilor și coapselor, creând o formă de pară. Bărbații, pe de altă parte, tind să acumuleze grăsime în jurul burții.

Datorită hormonului numit estrogen, organismul feminin retine grăsime. Un studiu arata ca femeile depoziteaza grasimea mai eficient decat barbatii in efortul de a pregati organismul pentru sarcina. Dar, în timp ce se pare că femeile sunt mai ghinioniste, forma corpului in forma de para este de fapt considerată mai sănătoasă decât o burta de bere, pentru că grăsimea abdominala este un semnal de alarma pentru sănătatea ta. “Grasimea viscerală este asociată cu un risc crescut de diabet zaharat, hipertensiune arterială și sindrom metabolic”, sistine dieteticianul Harris-Pincus.

Cum sa scapi de grasimea abdominala?

Exercitiile pentru abdomen ar putea întări muschii dvs., dar nu va scădea de fapt nivelul de grasime – de aceea trebuie să mănânci SĂNĂTOS pentru a vedea rezultate.

Repetați după noi: este timpul să începeți să mâncați sanatos. Este recomandata o combinație de legume, fructe, cereale integrale, nuci, semințe, fasole, lactate cu conținut scăzut de grăsimi și proteine ​​slabe cum ar fi păsările de curte, ouă și pește pentru o doză de acizi grași omega-3 si sa renuntati complet la zahărul adăugat. Studiile arată că atunci când aveți o dietă bogată în fasole, linte, naut – și controlată caloric – puteți reduce grăsimea abdominala. Dar nu uitați să urmăriți și dimensiunea porțiilor. Mulți oameni mănâncă foarte sănătos, nu mănâncă junk food, dar porțiile lor sunt prea mari, si ca atare se ingrasa.

Dacă sunteți inteligenți cu privire la alimentele pe care le alegeți și limitați aportul caloric, veți începe să pierdeți din grăsimea corporala și, treptat, sa micsorati dimensiunile pantalonilor. Nu există nici o modalitate de a face ca aceasta grasime să dispară numai din dreptul abdomenul dvs. – cel mai probabil că veți reduce procentajul total de grăsimi corporale și veți pierde grasime si de pe față, de pe solduri, de pe fund, de pe piept sau de pe brate

Din fericire, exercitiile fizice pot ajuta sa grabeasca lucrurile cand vine vorba de grăsimea abdominala. Și în timp ce abdomenele nesfârșite nu sunt solutia pentru un stomac plat, este  foarte important să-ți antrenezi musculatura abdomenului.

Studiile arată, de asemenea, că sesiunile care implică antrenamente de mare intensitate (HIIT) pot ajuta la reducerea excesului de grăsime din jurul dumneavoastră. Pe lângă faptul că lucrați core-ul, încercați să încorporați o zi sau două pe saptamana de exerciții de forta în programul dvs. săptămânal .Țineți minte că puteți scădea procentajul total de grăsimi corporale, si dacă faceti mai multa miscare la locul de muncă (nu luati liftul, nu mai luati taxiul sau autobuzul in cazul deplasarilor scurte).

In concluzie

Nu există nici un truc magic sau un remediu rapid care va topi grăsimea abdominala și sa vă ofere acel abdomen pe care il vedem mereu afisat in reviste si reclame. Secretul scăderii grăsimii abdominale – și a tuturor grăsimilor corporale de altfel – este de a face schimbări si de a depune eforturi pe termen lung.

 

Leave a Reply

×